Kodėl jūs turite kalbėti su dideliu kreditai brokeriu ir nenueiti tiesiogiai pas skolintoją

parašė , 2012-12-11 16:32

Interneto erą, lengva vadovauti tinkle, kad tyrinėtų geriausius aukštus vertės kreditas reikalus. Prieiga prie informacijos niekada nebuvo lengvesnė ir su 89 procentais mūsų nupirkusi kažką tinkle po praėjusių dvejų metų, mes esame taip pat panaudoti pirkimui ant tinklo.

Tačiau, didelis kreditas patarimas yra skirtingas. Naujas pranešimas surado, kad vartotojų Jungtinės Karalystės pagrindinių skolintojo žiniatinklio svetainių dešimt patirtis yra tiek bloga, kad daugiau kaip žmonių pusė aktyviai atkalbėtų draugus ar šeimą naudoti juos. Taip, tai gali užmokėti, kad priartėtų prie Londono kreditas brokerio, kadangi mes matome čia.
Tiktai vienas aštuonių žmonių rekomenduotų skolintojo žiniatinklio svetainę, Globalinės Apžvalgos įvertino klientą ‘kelionė’ ant dešimt Jungtinės Karalystės pagrindinių skolinančių žiniatinklio svetainių. Jie išmatavo septynias stadijas klientų internetinės patirties nuo jų pirmų įspūdžių svetainės, į tyrinėjimą didelių kreditas produktų ir internetinės stojančiojo anketos užbaigimą.

Maksimalus pasiekiamas rezultatas buvo 100 procentų, bet aukščiausia laimėjimo žiniatinklio svetainė – Po visą šalį – tiktai sugebėjo laimėti 56 procentus. Vidutinis rezultatas buvo tik 49 procentai su Santanderu, tiktai sugebančiu laimėti 40 procentų.

Globalinis principinis Apžvalgų konsultantas Rebecca Jennings sako: "kreditas pramonė turi atkreipti į savo internetinius trūkumus dėmesį, kad išvengtų sprogstamosios kombinacijos socialinės žiniasklaidos didinimo įgaliojimų, lydytų su dauguma pretendentų, pasiruošusių aktyviai varžyti kitus aplankyti."

Tik kas aštuntas potencialus klientas rekomenduotų bet kurį iš skolintojų žiniatinklio svetainių tuo metu, kai 57 procentai aktyviai atkalbės kitus lankyti. Beveik pusė pretendentų, 49 procentai, pranešė bėdą su internetine stojančiojo anketa.

kreditas skolintojai yra ypač neatsargūs baigiamajame etape, dažnai nepajėgdami aprūpinti paprastą informaciją tokiu kaip, kaip ilgai sprendimas paims ar kaip jie bus prisilietime. Šis palaikymas yra ypač gyvybinis didžiausiam pirkimui, kurį vartotojas kada nors padarys jų gyvenimuose. Jo nebuvimas ardo tikėjimą skolintoju tiesiai nuo oficialios santykio pradžios.

Ekspertai primygtinai siūlė, kad aukšta gryna vertė įkeistų klientus, kad siektų profesinio patarimo, o ne pabandytų ir vairuotų skolintojo žiniatinklio svetainę. Nuostabu, kad daugiau klientų neužbaigia su tarpininkais, duotais reputaciją bankų ir jų pasiūlymo dalies kokybę. Kai kurie žmonės eina tiesiai į skolintojo žiniatinklio svetaines, bet daug daugiau atsiduria ant aggregator žiniatinklio svetainių todėl, kad kai kurie iš jų yra ganėtinai geri pateikime pagalbos ir palaikymo vartotojams.

Islay Robinson, Londono kreditas patarėjo Enness Private Clients vadovas, pasakė: "Mes turime didelius santykius su daugeliu mūsų skolintojų, kuris padeda mums supaprastinti taikomąjį procesą. Mes galime aprūpinti užsakytą, pasiūtą pagal užsakymą informaciją dideliems kreditas klientams ir turėti reikalo su visu kanceliariniu darbu, apimtu paraiškos. Gana sunku mums – mokytiems kreditas profesionalams – vairuoti kai kurias iš svarbiausių skolintojo žiniatinklio svetainių. Štai kodėl mes primygtinai siūlome klientus kalbėti su mumis prieš prašymą tiesiogiai. Šis pranešimas pabrėžia tai, ką mes žinodavome per ilgą laiką: didelės kreditas skolintojo žiniatinklio svetainės yra tiesiog negana geros."

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *